Retourbeleid
LET OP: WE BIEDEN GEEN GRATIS RETOURZENDINGEN AAN, KOSTEN ZIJN VAN TOEPASSING.
Retourneren
Is het mogelijk mijn bestelling te retourneren?
Ja, dit is mogelijk.
Als u niet tevreden bent met de artikelen die u heeft besteld, heeft u de mogelijkheid om ze binnen 30 dagen na ontvangst te retourneren.
In dat geval moet de bestelling aan de volgende voorwaarden voldoen:
- De bestelling bevat nog steeds alle juiste onderdelen, componenten en de verpakking is in dezelfde staat als het product zelf.
- Normaal gebruik van het product is duidelijk, schade door onzorgvuldig gebruik is uitgesloten.
- Producten waarvoor hygiëne belangrijk is, zijn grondig schoongemaakt voordat het retourproces begint.
- Het product is bij ontvangst meteen als defect bevonden.
- Wij zijn gerechtigd de klant verzendkosten in rekening te brengen.
- Een retourzending wordt binnen 7 werkdagen verwerkt en, indien de voorwaarden zijn vervuld, wordt de retourzending binnen deze periode officieel bevestigd.
Wij behouden ons het recht voor geretourneerde artikelen te weigeren als wij vermoeden dat de artikelen zijn gebruikt of beschadigd door oorzaken die niet onze verantwoordelijkheid zijn.
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Als uw bestelling aan bovenstaande voorwaarden voldoet, moet u het volgende doen om het retourproces te starten:
- Stuur een e-mail naar: info@lunasboetiek.com
- Zorg ervoor dat de e-mail de volgende informatie bevat:
- Bestelnummer
- Reden voor het retourverzoek
- Foto van het product in geval van schade
- Voornaam + achternaam van de klant
- Adres van de klant
Wij nemen dan contact met u op en geven u het retouradres.
Stuur de retourzending nooit naar de afzender, wij zullen u het juiste adres sturen nadat u ons heeft gevraagd dit te doen. U, de klant, bent verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.
Luna's Boetiek
De consument heeft een herroepingsrecht volgens de volgende bepaling, als de consument een natuurlijk persoon is die een juridische transactie aangaat voor doeleinden die niet hoofdzakelijk verband houden met zijn of haar commerciële of professionele activiteit:
A. ANNULERINGSVOORWAARDEN
Herroepingsrecht
De herroepingsperiode is 14 dagen vanaf de dag waarop u of een door u aangemelde derde partij, die niet de vervoerder is, de laatste goederen heeft ontvangen of in ontvangst heeft genomen.
Aangezien wij werken met een volledig geautomatiseerd systeem, worden bestellingen uitgevoerd zodra ze zijn geplaatst. Daarom kunnen wij het verzendproces niet onderbreken totdat de levering heeft plaatsgevonden, zodat een terugbetaling niet mogelijk is bij ontvangst van de goederen.
Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Luna's Boetiek) via een duidelijke verklaring (bijv. per e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing om van dit contract af te zien. De herroeping is voltooid wanneer wij de goederen hebben ontvangen. De kosten voor het retourneren van de goederen zijn voor rekening van de koper.
Registratie voor zendingen in transit
Aangezien onze goederen uit Azië worden verzonden, kunnen er langere transittijden zijn waarop wij geen invloed hebben. Als de goederen al onderweg zijn naar u, is annulering niet mogelijk. Wacht alstublieft totdat u de goederen heeft ontvangen en stuur ze dan terug naar ons. Uiteraard kunt u ons vooraf op de hoogte stellen van uw annulering.
Om de snelst mogelijke retourzending te garanderen, vragen wij u om ons een verzendbevestiging te sturen.
Gevolgen van herroeping
Als u van dit contract afziet, moeten wij alle betalingen die wij van u hebben ontvangen terugbetalen, met uitzondering van de bezorgkosten (met uitzondering van extra kosten die voortvloeien uit het feit dat u een leveringsmethode heeft gekozen die niet de goedkoopste standaardlevering is die door ons wordt aangeboden), zonder onnodige vertraging en uiterlijk binnen veertien dagen vanaf de dag waarop wij de kennisgeving van uw herroeping van dit contract en de ontvangst van de goederen hebben ontvangen. Voor deze terugbetaling zullen wij hetzelfde betaalmiddel gebruiken als dat u heeft gebruikt voor de oorspronkelijke transactie, tenzij anders met u overeengekomen; in geen geval worden er kosten in rekening gebracht voor deze terugbetaling.
ALLES RETOUR WORDT NAAR ONS CENTRALE MAGAZIJN IN AZIË VERZONDEN, TEN LASTE VAN DE KLANT.